Està ubicat al carrer dels Caputxins, 1-17 de Manresa, i l’horari de servei està establert de 16 h a 18 h, els dilluns i dijous. És un servei de baixa exigència al qual la persona pot accedir per compte propi i sense demanar hora prèviament.

Les instal·lacions són noves, de l’any 2015 i estan formades per una recepció, una sala d’espera, un vestuari de dones amb 3 dutxes i un lavabo, un vestuari d’homes amb 4 dutxes i un lavabo, una banyera per nens/es i una dutxa adaptada.

L’espai compta amb el servei de rober a les persones ateses que necessitin una muda completa. La roba, en general s’obté a través de donacions personals o d’empreses, tot i que la roba interior es compra nova.

La majoria de persones vénen derivades de la mateixa Fundació Rosa Oriol a través de la Plataforma d’Aliments. Moltes persones també vénen a través de coneguts i des dels Serveis Socials de l’Ajuntament de Manresa. Altres persones han vingut derivades de Càritas, Espai Jove, Creu Roja i algun mitjà de comunicació.

La difusió d’aquest servei es realitza a través de la Fundació Rosa Oriol i la Plataforma d’Aliments, els Serveis Socials de l’Ajuntament de Manresa, Càritas, Creu Roja, Althaia, Sant Joan de Déu o algun mitjà de comunicació.
A més, s’han realitzat tríptics per ajudar a difondre-ho.

La Fundació Rosa Oriol gestiona el servei conjuntament amb la Fundació Germà Tomás Canet de l’Ordre Hospitalari de Sant Joan de Déu, actualment comptem amb un total de 18 voluntaris.

Des de mitjans del 2016 s’ha instaurat un servei de bugaderia: Els dimarts i divendres; horari de 9 a 13 h. Els usuaris poden portar la seva roba a primera hora i abans de les 13 h ja poden recollir la neta i embossada. És un servei gratuït, coordinat pel voluntariat que vetlla pel seu bon funcionament.

Veure indicadors de 2016